سید احمد طاهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر این تسهیلات پرداختی، اعطای تسهیلات به 51 طرح دیگر نیز در شبکه بانکی استان به میزان 500 میلیارد ریال به تصویب رسیده است.
وی ادامه داد: 112 طرح دیگر نیز به منظور ایجاد رونق در بنگاههای کوچک و متوسط در دست بررسی در سطح شبکه بانکی استان قرار دارد که به شرط مصوب شدن، استعداد دریافت یک هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات را خواهند داشت.
اعطای تسهیلات در قالب اجرای طرح رونق تولید در بنگاه های کوچک و متوسط سطح استان از مرداد ماه سال جاری آغاز شده است.
طاهری اظهار کرد: با آغاز اجرای طرح ارائه تسهیلات برای بازسازی و نوسازی در واحدهای تولیدی و صنعتی از اواخر مهر سال جاری تا کنون، 60 طرح به شبکه بانکی معرفی شده است که 44 طرح در دست بررسی قرار دارند که در صورت تصویب و تکمیل مدارک، بیش از 2 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات به آنها پرداخت می شود.
گفتنی است در سال جاری پرداخت چند ردیف تسهیلات برای حمایت از بخش تولید و اشتغال در دستور کار دولت قرار گرفته است که طرح ایجاد رونق تولید در بنگاهای کوچک و متوسط و بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله آنها است.
قرار است در قالب طرح رونق تولید 20 هزار میلیارد تومان و در قالب طرح بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و صنعتی نیز 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان طرح های واجد شرایط در سطح کشور پرداخت شود.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.