ایرج دست نشان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیش از 311 تن آسفالت به منظور لکه گیری و آسفالت جاده های اصلی، فرعی و روستایی استان زنجان طی این مدت مورد استفاده قرارگرفته است.
وی تعمیر، مرمت و نگهداری پل های کوچک، اجرای آسفالت شانه راه ها، اصلاح پیچ های خطرناک، درز گیری در جاده های آسفالت و روکش جاده های شریانی اصلی و فرعی را از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش ذکرکرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: 27 مورد تعمیرات اساسی و نگهداری پل‌های بزرگ، 129 مورد تعمیر و نگهداری پل های کوچک و 857 متر ترمیم و بازسازی قرنیز و نرده پل توسط این اداره کل عملیاتی شد.
دست نشان با تاکید بر اینکه 40 کیلومتر آسفالت گرم در آزاد راه ها و بزرگراه ها و جاده های اصلی استان زنجان اجرا شده است، یادآورشد: 76 کیلومتر آسفالت گرم نیز در راه های فرعی و روستایی استان انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: لکه گیری آزادراه ها، بزرگراه ها، راه اصلی و فرعی و روستایی استان زنجان نیز 6 هزار و 879 هزار مترمربع بود.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و 62 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.