محمد امینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون مه موجب کاهش دید افقی رانندگان در آزادراه زنجان - تبریز و جاده ترانزیت زنجان- میانه، گردنه های کوهستانی در جاده های زنجان- طارم، زنجان – بیجار و زنجان – تهم – چورزق شده است.
وی تاکید کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده احتمال بارش برف در مسیرهای بیان شده نیز وجود دارد.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر به دلیل احتمال بارش پراکنده برف در ارتفاعات، بارش پراکنده باران در سطح استان و حاکم شدن مه در ارتفاعات مسیرهای کوهستانی تردد در همه جاده‌ها، با رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه جریان دارد.
امینی، از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، استفاده از چراغ های مه شکن عقب و جلوی خودرو را جدی بگیرند، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و فاصله طولی را رعایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و سخت گذر این استان بطور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان یادآور شد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و 62 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.