به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: سال 88 شعار 'نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران' سر می دادند، در فتنه اخیر هم در یکی از شهرهای ایران فتنه گرها شعار 'نه اسلام، نه قرآن، جانم فدای ایران' سر دادند.
امام جمعه زنجان، گفت: شما که مدعی هستید، در هشت سال دفاع مقدس آنهایی که مقابل دشمن سینه سپر کردند، شما کجا بودید؟
وی تصریح کرد: شما حتی مرغ خودتان را هم قربانی ایران نمی کنید، چه برسد به جانتان، جان شما فدای اسرائیل و آمریکاست، در واقع این فتنه ها نبرد ایران با ضد ایران و نبرد ملت با ضد ملت بود.
حجت الاسلام خاتمی با تشریح فعالیت های فتنه گران در این مدت، افزود: خدا را شکر که دشمنان این مردم را خداوند متعال از احمق ها آفریده است و مردم با حضور پرشور خود در مقابله با آنها بار دیگر فتنه دیگری را خواباندند.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: آنهایی که مخالف کمک ایران به سوریه و عراق بود، بدانند که سوریه سنگر نخست و عراق سنگر دوم ورود به ایران بود، اگر فتح می شد، راه ورود به ایران باز می شد.
وی ادامه داد: آیا شما که اموال این مردم را آتش می زنید و به بیت المال ضرر می رسانید و آن را به آتش می کشید، مسلمان هستید؟
به گزارش ایرنا، از هفتم دی به مدت چند روز، نا آرامی هایی در برخی از شهرهای بزرگ و کوچک ایران اتفاق افتاد، که منجر به سوء استفاده دشمن از این تجمعات غیرقانونی و تخریب اموال مردم و بیت المال شد.
/60853216
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.