ایرج رحمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه وزارتخانه از مدیران ورزش و جوانان استانها، انتظار کار و تلاش وافر در پیشبرد برنامه ها و سیاست های کلان و دستیابی به اهداف تعیین شده را دارد، افزود: هرچند 'علی جوان' از نیروهای خوب و قدیمی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بود و آشنایی کامل به ورزش زنجان داشت اما عملکرد چندان موفقی نداشت.
وی با اشاره به اینکه زمانی زنجان از وجود 80 تیم لیگ برتری برخوردار بود و در حوزه سمن ها نیز دارای جایگاه بود، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان، انتظار داشت کارها به منظور رشد و توسعه و شکوفایی ورزش زنجان، شتاب بیشتری به خود بگیرد اما اینگونه نشد.
رحمانی افزود: حوزه ورزش و جوانان استان زنجان نیاز به نیروی تازه نفس و توانمند داشت تا بتواند سیاست ها و برنامه های کلان وزارتخانه را برآورده کند که به همین دلیل 'علی خلیلی چیچکی' را که از نیروهای خوب این وزارتخانه بود به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان برگزید که امید است انتظارات وزارتخانه برآورده شود.
وی از رسانه های گروهی خواست برای رشد و توسعه حوزه ورزش و جوانان استان زنجان، تعامل و همکاری خوبی را با مدیر جدید داشته باشند.
به گزارش ایرنا، بعدازظهر امروز مراسم تودیع مدیرکل قبلی و معارفه مدیرکل جدید در محل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار خواهد شد.
27 بهمن سال 95 با کنار رفتن 'سید ارسلان حسینی'، سکان هدایت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به 'علی جوان' سپرده شد.
مراسم معارفه 'علی جوان' در سالن بقیه الله الاعظم نیروی انتظامی و با حضور امیررضا خادم معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان، سیدبیوک موسوی معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان، شماری از مدیران اداره ها و سازمان ها، شهردار و اعضای شورای شهر و جامعه بزرگ ورزش و جوانان زنجان برگزار شد.
سید ارسالان حسینی نیز تیر سال 93 بر صندلی ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تکیه زد و قبل از آن نیز معاون اداره ‌کل ورزش و جوانان استان‌ های کرمانشاه و قزوین و سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان قزوین بود.
ایرج رحمانی نیز از مرداد 85 سکان هدایت تربیت بدنی استان زنجان را بر عهده داشت و بهمن 92 صندلی خود را به جواد بازرگان داد که وی نیز پس از پنج ماه سرپرستی، کلید ورزش زنجان را به ارسلان حسینی سپرد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.