محسن عبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این استخرها در شهرستان سلطانیه، شهرهای صائین قلعه و هیدج در شهرستان ابهر و شهر سجاس و بخش بزینه رود در شهرستان خدابنده، در دست ساخت است.
وی، اظهار کرد: استخر سلطانیه با استفاده از منابع استانی و استخرهای صائین قلعه و هیدج نیز از محل اعتبارات ملی احداث می شود و در حال حاضر نیز هرکدام به ترتیب از پیشرفت فیزیکی 50 درصد، 55 درصد و 57 درصدی برخوردار هستند.
عبادی زمان شروع به ساخت استخر صائین قلعه و هیدج را سال 86 و استخر سلطانیه را نیز سال 90 ذکر کرد و افزود: تا کنون برای استخر صائین قلعه مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان، استخر هیدج بیش از 900 میلیون تومان و استخر سلطانیه 700 میلیون تومان هزینه شده است که برای تکمیل استخر هیدج به سه میلیارد تومان و به هر کدام از استخرهای صائین قلعه و سلطانیه نیز 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: امسال مبلغ 580 میلیون تومان برای استخر صائین قلعه، 300 میلیون تومان برای استخر هیدج و یک میلیارد و 600میلیون تومان نیز برای استخر سلطانیه مصوب شده است.
رئیس گروه نظارت بر اماکن فنی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مساحت استخر صائین قلعه و هیدج را 2 هزار و 200 مترمربع و استخر سلطانیه را 2 هزار و 100 مترمربع اعلام کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار لازم و به موقع، این پنج باب استخر در سال 98 به مرحله بهره برداری خواهند رسید.
عبادی افزود: استخر شنای بزینه رود و شهر سجاس نیز که توسط بخش خصوصی در دست احداث است به ترتیب 65 درصد و 35 درصد پییشرفت فیزیکی دارند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر شهر گرماب از توابع خدابنده و شهرستان های خدابنده، ابهر، خرمدره، ماهنشان، ایجرود و طارم از وجود یک استخر و شهرستان زنجان نیز از وجود 9 استخر ( یک استخر خصوصی و هشت استخر دولتی) برخوردار هستند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده:رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.