سجاد خدایی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شورای شهر زنجان 2 رویکرد اساسی، اولی مرکز خرید و فروش خودرو در روزهای خاص و دومی ایجاد سایت نمایشگاه دائمی خودرو را در برنامه کاری خود مورد توجه قرار داده است.
وی اظهار کرد: بر این اساس راه اندازی بازار خرید و فروش خودرو توسط سازمان عمران وخدمات شهری در محل سایت قبلی اتوبوسرانی زنجان انجام خواهد شد ، علاوه بر آن سایت دائمی نمایشگاهی خودرو در سه نقطه شهر زنجان در کمیسیون مربوطه مطرح شده که در آینده ای نزدیک فراخوان آن اعلام خواهد شد.
خدایی خاطرنشان کرد: همه فعالیت های مربوط به خدمات خودروئی از قبیل نمایشگاهها و فروشگاههای خودروئی و فعالیتهای مرتبط نظیر صافکاری، نقاشی، نمایندگیهای خودروئی با برندهای مختلف فروش لوازم یدکی و مسائل دیگر بصورت رسته های شغلی در سایت نمایشگاهی ساماندهی خواهد شد که علاوه بر اشتغالزایی مشکلات کنونی در این بخش را نیز به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.
وی بیان کرد: ایجاد سایت نمایشگاهی، مشکلات فعالیت صنوف مزاحم در داخل شهر و بافتهای مسکونی را کاهش داده و در جهت توجه و ساماندهی سیما و منظر شهری کمک خواهد کرد و با ارائه خدمات متنوع بصورت تجمیعی و متمرکز در مجموع مزایای متعددی را به دنبال خواهد داشت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان خاطر نشان کرد: در طراحی سایت نمایشگاهی بگونه ای باید عمل شود که در کنار فعالیتهای صنفی و اقتصادی با داشتن کاربریها و مراکز خدماتی تفریحی، فرهنگی و اجتماعی تبدیل به مرکز مبادله پیوندهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بشود. طبق طرح ارائه شده در یکی از طرحهای ارائه شده، فاز نخست این پروژه با در نظر گرفتن مسائل حریم و الزامات زیست محیطی در زمینی به مساحت 25 هکتار احداث خواهد شد که می تواند فضای خوبی را برای فعالیت مشاغل مرتبط و حضور شهروندان و خانواده های عزیز را ایجاد کند.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.