به گزارش ایرنا، رضا عسگری شامگاه یکشنبه در جمع شماری از کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابع بر لزوم تاثیرگذاری همه نیروهای اداری تاکید کرد و افزود: کارکنان باید به مسئولیت ها، وظایف خود و دیگر دستگاه های اجرایی اشرافیت کامل داشته باشند.
وی به انتظار بالای مردم از کارکنان فرمانداری و بخشداری اشاره کرد و یادآورشد: با توجه به جایگاه فرمانداری تمامی کارشناسان ضمن اشرافیت کامل به برنامه ها و وظایف دستگاه های اجرایی نسبت به پیگیری سیاست های دولت در تمامی دستگاه ها تلاش کنند.
عسگری اظهار کرد: مجموعه فرمانداری، کارشناسان و بخشداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در حوزه های کاری مربوطه اختیارات کامل دارند تا ضمن استفاده از توانایی های خود در چارچوب قانون گامی برای توسعه شهرستان بردارند.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: برنامه ریزی مناسب و پیروی از آن یکی از عمده دلایل پیشرفت در هر دستگاه اجرایی است.
وی خاطرنشان کرد: اگر در تقویم روزانه جلسه ای برنامه ریزی شده است باید به حتم برگزار شود و در صورت حضور نیافتن کارشناسان دستگاه های مربوطه پیگیری های لازم صورت می گیرد، همچنین مصوبات جلسات باید به نحو احسن اجرا شوند.
عسگری با بیان اینکه باید از ابزارهای موجود به صورت بهینه استفاده کرد، ادامه داد: به هر میزان که نیروها و کارشناسان اشرافیت بیشتر بر وظایف خود داشته باشند سیستم توانمندتر می شود، همچنین دستیابی به هر پیشرفتی در گرو کار تیمی خواهد بود.
فرماندار شهرستان زنجان از ملاقات های مردمی اول وقت هر روز خبر داد و گفت: از این پس مردم می توانند با هماهنگی دفتر در زمان تعیین شده با فرماندار دیدار داشته باشند.
عسگری روز 14 دی امسال به سمت فرمانداری شهرستان زنجان منصوب و معارفه شد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.