سید ناصر موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس قیمت های تعیین شده از سوی اتحادیه مرغ و تخم مرغ فروشان زنجان، هر شانه از این فرآورده 12 هزار و 600 تومان به مصرف کننده عرضه می شود.
به گفته وی، هر کیلوگرم تخم مرغ نیز از 6 هزار و 500 تا هفت هزار تومان تعیین شده که بستگی به وزن این قیمت متفاوت است.
نایب رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ ماهی فروشان شهرستان زنجان گفت: قیمت هر عدد تخم مرغ نیز 500 تا 450 تومان برای مصرف کننده تعیین قیمت شده است که این اختلاف قیمت در درشتی این فرآورده است.
موسوی تاکید کرد: در حال حاضر 300 واحد صنفی تخم مرغ و مرغ فروشی در سطح شهرستان زنجان تخم مرغ داخلی را با قیمت های بیان شده به مصرف کننده عرضه می کنند که قیمت هایی متفاوت از آن گران فروشی است.
وی اظهارکرد: شهروندان تخم مرغ مورد نیاز خود را از این واحدهای صنفی مجاز در سطح شهر تهیه کنند چرا که قیمت عرضه آنها بر اساس قیمت تعیین شده از سوی اتحادیه است.
به گزارش ایرنا، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان پیش از این گفته بود: تخم مرغ در 18 واحد صنفی در شهر زنجان با قیمت کیلویی هفت هزار و 400 تومان به مصرف کننده ها عرضه شده است.
عبدالله جعفری افزود: توزیع تخم مرغ داخلی در بازار مصرف زنجان به منظور کاهش نرخ این فرآورده، جلوگیری از اجحاف حقوق مصرف کننده و حذف واسطه انجام شده است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.