ابوالفضل خدایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابتها که با حضور 120 تکواندوکار از استان های مختلف و به میزبانی البرز برگزار شد 20 ورزشکار برتر به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی راه یافتند که 'احسان مهاجری و امیرسینا بختیاری' از زنجان بودند.
وی با بیان اینکه زنجان با هشت تکواندوکار منتخب در این پیکارها شرکت کرده بود، اظهار کرد: برگزیدگان مسابقات قهرمانی کشور، نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم های آزاد تکواندو و نفرات برتر لیگ های کشوری در مسابقات انتخابی تیم ملی در استان البرز شرکت داشتند.
خدایی با اشاره به اینکه در هر وزن 2 نفر به این اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی دعوت شده اند افزود: این اردو، طی چند مرحله و با هدف انتخاب برترین ها به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تونس و کسب سهمیه المپیک نوجوانان 2018 برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، زنجان از وجود هشت داور بین‌المللی تکواندو بهره مند است و 2 درصد از 506 تکواندوکار کشور از استان زنجان هستند و این استان به لحاظ تعداد ورزشکار، مربی و داور در رده هشتم کشور قرار دارد.
تکواندو زنجان با 116 مربی تکواندوکار، توانسته است 1/5 درصد مربیان این رشته ورزشی کشور را به خود اختصاص دهد و 2/5 درصد (83 نفر) از داوران رسمی تکواندو کشور که شامل سه هزار و 500 نفر است از زنجان هستند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.