سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصادف تلخ و خونین بعدازظهر پنجشنبه /7 دی جاری/ در کیلومتر 16 این مسیر ارتباطی بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پیکان با کامیون، حادث شد.
وی اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه رانندگی، یک زن 26 ساله به علت شدت صدمات و جراحات وارده فوت کرد و راننده خودرو نیز که مردی حدود 30 ساله بود پس از اقدامات درمانی پیش بیمارستانی از سوی عوامل اورژانس به منظور ادامه مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد.
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: این تصادف رانندگی به علت رعایت نکردن حق تقدم از جانب راننده کامیون در حین دور زدن رخ داد.
به گزارش ایرنا، طی هفته گذشته در مسیرهای ارتباطی استان زنجان (درون شهری و برون شهری) چهار نفر بر اثر تصادف جان باختند.
ششم دی جاری در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان یک موتورسیکلت سوار و در جاده ترانزیت زنجان - قزوین نیز یک عابر پیاده و در روز سوم دی نیز بر اثر برخورد کامیون خاور با پراید، 2 نفر به کام مرگ فرو رفتند.
طی هشت ماهه امسال 12 هزار نفر بر اثر وقوع تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان مصدوم شدند و 140 نفر از هموطنان نیز براثر شدت صدمات و جراحات وارده جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 31 نفر کاهش نشان می دهد.
آمار کشته ها و مجروحان تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی زنجان مربوط به آذر ماه امسال نیز هنوز از سوی مبادی رسمی اعلام نشده است.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.