آیین اختتامیه سومین جشنواره انتخاب دانشجویان پژوهشگر برتر استان، به منظور معرفی و تجلیل از دانشجویان پژوهشگر برتر، به همت کمیته دانشجویی ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، آیین اختتامیه سومین جشنواره انتخاب دانشجویان پژوهشگر برتر استان، امروز (4 دی) در سالن اجتماعات شهید دانشجو (ابوالفضل نوری) مجتمع جهاد دانشگاهی زنجان برگزار می‌شود.

جشنواره انتخاب دانشجویان پژوهشگر برتر استان با هدف معرفی استعدادهای دانشجویی برتر و زمینه‌سازی برای ارتباط صنعت و پژوهشگران دانشجو در راستای اجرای پروژه‌های‌تحقیقاتی کوچک، ایجاد مشوق‌های لازم و تقویت انگیزه در میان دانشجویان پژوهش‌گر و فن‌آور استان و در نهایت بسترسازی برای حمایت از طرح‌های علمی، پژوهشی و فناوری دانشجویان و تجاری‌سازی آن‌ها برگزار خواهد شد.

علاوه بر اهداف مذکور، این جشنواره به دنبال فرهنگ‌سازی در جهت حرکت همه اجزای مجموعه دانشگاهی برای توسعه علمی کشور است. جشنواره انتخاب دانشجویان پژوهشگر برتر استان ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان زنجان است.

برگزاری دو دوره جشنواره انتخاب دانشجویان پژوهشگر برتر استان، از اقدامات ابتکاری جهاد دانشگاهی زنجان در عرصه پژوهش و فناوری بود که توانست خلاقیت و تلاش پژوهشگران برتر دانشجو را در زمینه‌های مختلف نشان داده و باعث ایجاد انگیزه در میان دانشجویان شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.