به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر جنتی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای طرح 'زندگی به رنگ خدا' از 15 دی جاری آغاز می شود، افزود: بانوان علاقه مند اعم از مجرد و متأهل می توانند با ارائه یک قطعه عکس و کپی کارت ملی و شناسنامه جهت ثبت نام در این دوره ها، تا 10 دی به اداره های اوقاف و امور خیریه شهرستان ها مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه محتوای این دوره ها شامل ارائه آموزش مهارت های ازدواج و تحکیم خانواده، مهارت فردی و نیز مهارت های تربیت فرزند است، ادامه داد: به شرکت کنندگان در طرح 'زندگی به رنگ خدا' به شرط قبولی در آزمون نهایی، گواهی نامه معتبر اعطا می شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه سبک زندگی بر اساس معیارهای اسلامی از دغدغه‌های مهم و اصلی رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: ترویج زندگی به سبک اسلامی هدف عمده اجرای طرح 'زندگی به رنگ خدا' است.
حجت الاسلام جنتی بقاع متبرکه را بزرگترین ظرفیت‌های فرهنگی استان از لحاظ گستردگی و تاثیرگذاری برشمرد و تصریح کرد: بقاع متبرکه امانت‌های ارزشمند و میراثی گرانبها هستند که مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه تلاش می کند تا استفاده حداکثری از ظرفیت آنها انجام پذیرد.
استان زنجان 133 بقعه متبرکه را در خود جای داده است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.