محمود عباسی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ایجاد پارک ترافیک در کانون سهروردی زنجان، افزود: این پارک از سال تحصیلی جدید برای آموزش طرح ترافیک به کودکان شروع به فعالیت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری دستگاه‌هایی مثل راهنمایی و رانندگی، حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راهور با این نهاد برگزار می‌ گردد.
وی با اشاره به تجلیل دانش آموزان برتر در هفدهمین مسابقه پرسش مهر رئیس جمهوری، تصریح کرد: بیش از 24 هزار و 500 خانواده دانش‌آموزان زنجان به سوال رئیس دولت پاسخ دادند.
وی یادآور شد: دانش‌آموزان استان زنجان 11 رتبه برتر کشوری در مسابقات تخصصی پرسش مهر کسب کردند و همین مسئله باعث شد تا زنجان جزو سه استان برتر کشور قرار گیرد.
وی با اشاره به فعالیت چشمگیر کانون سهروردی زنجان گفت: به طور میانگین 40 هزار دانش آموز سالانه از خدمات ارائه شده در این کانون بهره مند می شوند.
افزود: به ویژه در فصل تابستان تعداد زیادی از دانش‌آموزان در برنامه های این کانون حاضر می شوند.
وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت مسئله پرورش فرهنگی در جامعه، این نهاد به دنبال توسعه آن در سطح مدارس است.
وی تصریح کرد: برای گسترش و استفاده از ظرفیت و توانایی های دانش آموزان باید استعدادهای آنها را شناسایی کرده و در همان حوزه برای رشد وی برنامه ریزی کنیم.
وی گفت: برای رشد این استعدادها آموزش و پرورش نیازمند زیرساخت هایی است، که یکی از آنها گسترش و حمایت از اردوگاه ها و کانون های زیرمجموعه این نهاد است.
آموزش و پرورش استان زنجان همه ساله جزو استان‌های برتر در زمینه مسابقات فرهنگی و هنری است، این استان بیش از 180 هزار دانش آموز و 15 هزار معلم دارد.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.