به گزارش ایرنا، سردار ناصر قره ‏باغی شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت روز شهرستان ابهر و یادواره شهدای مدافع حرم، با اشاره به نظریه های یک محقق و محصولات تراریخته، افزود: اگر بخواهیم بر دولت ها حاکم شویم باید برنفت حاکم شویم و اگر می خواهیم بر ملت ها حاکم شویم باید بر غذایشان حاکم شویم.
وی اظهار کرد: در روسیه و عربستان استفاده از محصولات تراریخته ممنوع است و در آلمان که بزرگترین صادرکننده بذر و سم این محصولات است تولید محصولات تراریخته قوانین خاصی دارد و حتما باید روی محصول، تراریخته بودن آن درج شود.
معاون علم و فناوری سازمان اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: از هزار مورد محصول تراریخته در آمریکا یکی را استفاده می کنند ما نیز می خواهیم در صورت تولید این محصولات دانش مربوط به آن بومی سازی شود.
وی تاکید کرد: از نظر دشمنان برای ایجاد حاکمیت جهانی ابتدا باید زیرساخت های حکومت ها را تخریب و در مرحله بعد با توجه به وابستگی ملت ها به حکومت در حوزه آموزش و غیره بخش خصوصی گره خورده با نهادهای بین المللی را تقویت کرد.
سردار قره ‏باغی با اشاره به تصمیم اخیر ترامپ در زمینه بیت المقدس، بیان کرد: با این اشتباه بزرگی که مرتکب شدند، انتفاضه بعدی مسلمانان و فلسطین رقم خواهد خورد و بیداری اسلامی به سمت اسرائیل سوق خواهد یافت.
معاون علم و فناوری سازمان اطلاعات سپاه تاکید کرد: در زمینه داعش نیز دشمن سبب خیر شد تا همه باهم برای نابودی آن دست به دست هم دادند و به برکت خون شهدای حرم و خانواده آنان وحدت و یکپارچگی در منطقه تقویت شد.
وی یادآور شد: دشمنان در هر برنامه ریزی قبل از نگاه کردن به موشک یا توان هسته ای هر کشور ابتدا پایبندی مردم به اصول و ارزش هایشان را رصد می کنند که خوشبختانه در کشور ما با گذشت چندین سال مردم و نسل های سوم و چهارم همچنان انقلابی هستند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.