جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در حادثه نخست که حوالی ساعت 7:30 صبح در جاده ترانزیت زنجان - خرمدره (حوالی شهر صائین قلعه) بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 و یک دستگاه وانت پیکان، سه نفر از سرنشینان وانت پیکان بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده فوت کردند.
سرگرد محمدعلی عظیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت تصادف به حدی بالا بود که مادر این کودکان در دم جان باخت و 2 فرزندش 'پسربچه 2 ساله و 9 ساله' نیز پس از انتقال به بیمارستان بوعلی سینا خرمدره به کام مرگ فرو رفتند.
وی با بیان اینکه راننده پیکان وانت نیز که از نواحی مختلف بدن صدمه و آسیب دیده بود به منظور درمان به بیمارستان بوعلی انتقال یافت، علت حادثه تلخ و خونین رانندگی را سرعت بالا و انحراف به چپ از جانب راننده خودروی سورای پژو 405 ذکر کرد.
عظیمی اظهار کرد: این خودرو از 'روستای شویر' شهرستان ابهر به سرقت رفته بود و با توجه به اینکه صاحب خودرو با وسیله نقلیه دیگری در تعقیبش بوده بنابراین راننده سارق در پی فرار بود که چنین صحنه تلخی را رقم زد.
وی افزود: راننده سارق و خاطی نیز از سوی عوامل پلیس راه زنجان دستگیر و به منظور اعمال قانون به نیروی انتظامی تحویل شد.
جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: حادثه دوم نیز حوالی ساعت 18 /چهارشنبه 15 آذر جاری/ در زیر پل روستای سایان در مسیر ارتباطی زنجان - خرمدره، نزدیک به شهر زنجان، اتفاق افتاد.
عظیمی افزود: در این حادثه رانندگی نیز یک دستگاه کامیون ایسوزو به دلیل توجه نداشتن جدی به جلو، با عابر پیاده که زن بود برخورد کرده و حادثه ای خونینی را رقم زد.
وی اظهار کرد: راننده این خودرو نیز پس از برخورد با عابر پیاده، متواری شده بود که با درایت و سرعت عوامل پلیس راه در میدان بسیج شهر زنجان دستگیر و تحویل نیروی انتظامی شد.
به گزارش ایرنا، برابر آمار پزشکی قانونی استان زنجان پارسال 287 نفر بر اثر تصادف با وسایط نقلیه در استان فوت کرده اند، که این میزان در هفت ماهه امسال 136 نفر بود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.