سونا صرفی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه بارشی از بعدازظهر روز چهارشنبه وارد این استان شده و در ارتفاعات بارش های پراکنده ای بوقوع خواهد پیوست.
وی اظهار کرد: با تقویت این سامانه بارش های خوبی روز پنجشنبه در بیشتر مناطق این استان رخ خواهد داد و علاوه بر آن دمای هوا نیز بین پنج تا هشت درجه کاهش می یابد.
صرفی افزود: با توجه به پیش بینی ها، هفته آینده هوای سردی در تمامی نقاط این استان حاکم خواهد شد و دمای کمینه کاهش محسوسی خواهد یافت.
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان زنجان ادامه داد: وضعیت جوی امروز این استان نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده و دمای هوا نیز بصورت موقت افزایش دارد.
وی خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته خیرآباد با منفی 11 و آببر طارم با 14 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای کنونی شهر زنجان صفر درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش نشان می دهد.
به گفته وی، دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز بین منفی چهار و 12 درجه بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.