علی حیدری روز سه شنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات گروه صنعتی نیکو، با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت صنایع برای توسعه منطقه، افزود: برای پرداخت بدهی های برخی صنایع به اداره برق و تامین اجتماعی باید راه حل مناسبی یافت تا این واحدها در مسیر فعالیت دچار زیان و مشکل نشوند.
وی با اشاره به موقعیت مناسب منطقه برای حضور سرمایه گذاران، اظهار کرد: در شهرستان ابهر بیشترین مساعدت با صنایع وجود داشته است و برای حفظ صنعت و سرمایه گذاران در منطقه تلاش شده است.
فرماندار ابهر تاکید کرد: حمایت از واحدهای تولیدی و صنایع با توجه به اهتمام دولت در حمایت از تولید داخلی و صادرات غیرنفتی ضروری است و منجر به توسعه اقتصادی منطقه می شود.
حیدری ابراز کرد: دولت در چند سال گذشته با وام های خوبی که به بخش صنعت تزریق کرده توانسته است عملکرد مطلوبی در رونق تولید و احیای واحدهای تولیدی راکد یا نیمه فعال داشته باشد.
وی با تاکید بر اهمیت حفظ اشتغال در واحدهای صنعتی، گفت: باید بتوان سرمایه در گردش واحدهای صنعتی را حفظ کرد تا میزان اشتغال به کارگرفته شده دراین واحدها هم حفظ شود.
به گزارش ایرنا، در این جلسه با حضور معاون فرماندار ابهر، مدیر عامل و مسئولان گروه صنعتی نیکو و مسئولان اداره های تامین اجتماعی، امور برق، آب و فاضلاب و گاز شهرستان ابهر بدهی های این گروه صنعتی و راه حل های پرداخت آن مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، گروه صنعتی نیکو در سال 1363 با تاسیس شرکت ریسندگی گل ریس فعالیت خود را در صنعت نساجی در بخش ریسندگی آغاز کرد، این گروه صنعتی به صورت مداوم سعی در توسعه و گسترش فعالیت داشته و با تاسیس و راه ‌اندازی شرکت‌ های ابهرریس، نابریس، گل ریس، نیکوبافت، بژار، نیکوتامین، نیکونسج، ابهرنسج، در زمینه تولید انواع الیاف، منسوجات بی بافت و انواع نخ فعالیت داشته است که در سال های اخیر به دلیل موضوعاتی مانند تحریم دچار مشکلاتی در مسیر فعالیت شد.
/6085/7324
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.