علیرضا علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمع آوری انشعاب های غیرمجاز برق منجر به کاهش تلفات انرژی، تلفات مالی و سرمایه ملی می شود.
وی اظهارکرد: با کاهش تلفات انرژی برق علاوه بر جلوگیری از سرمایه گذاری های اضافی در بخش تولید، به استمرار تولید، کاهش هزینه سوخت و نگهداری نیروگاه ها کمک قابل توجهی می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: شناسایی 6 هزار و 390 فقره انشعاب غیرمجاز در استان زنجان بر اساس گزارش های مردمی و ماموران شرکت توزیع برق استان زنجان محقق و منجر به جمع آوری کامل از شبکه توزیع برق شد.
به گفته علیزاده، افرادی که اقدام به انشعاب غیرمجاز برق در این استان کرده بودند و انشعاب آنها جمع آوری شد در صورت مراجعه نکردن برای تبدیل انشعاب خود به انشعاب مجاز، از طرف مراجع قضایی اقدام خواهد شد.
علیزاده تاکید کرد: میزان مصرف محاسبه شده به لحاظ مصرف جا مانده ناشی از مصرف غیرمجاز طی هفت ماهه گذشته از ابتدای سالجاری یک میلیون و 952 هزار کیلووات ساعت بوده است.
وی یادآورشد: 12 ماهه سال 95 در استان زنجان سه هزار و 566 انشعاب غیرمجاز جمع آوری شده بود که در هفت ماهه گذشته از ابتدای سالجاری این تعداد به 2 برابر یک سال گذشته رسیده است.
به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نزدیک به 410 هزار مشترک دارد که 330 هزار مشترک خانگی، 45 هزار تجاری، 13 هزار و 500 اداری و عمومی، هفت هزار و 500 کشاورزی و سه هزار مشترک صنعتی است.
بیش از 51 درصد انرژی برق این استان در مراکز صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و به منظور توسعه منطقه و اشتغال تبدیل به ارزش افزوده می شود.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.