فرهاد امندی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با همکاری بنیاد تعاون سپاه و با همکاری بانک مهر اقتصاد از طرح های اقتصاد مقاومتی در راستای خودکفایی خانواده ها در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال حمایت می کند.
وی یادآورشد: این طرح ها، شامل پرورش آبزیان، قارچ خوراکی، کشت زعفران، راه اندازی واحدهای گلخانه ای، پرورش زنبور عسل، بلدرچین، صنایع دستی، صنایع تبدیلی و پرورش دام است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: متقاضیان و علاقمندان به اجرای این طرح ها در سطح شهرها و روستاهای استان زنجان می توانند به پایگاه های بسیج سازندگی مراجعه کنند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: علاوه بر پرداخت تسهلیات بانکی برای علاقمندان به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی کلاس های آموزشی با همکاری جهادکشاورزی و فنی و حرفه ای این استان به صورت رایگان برگزار می شود.
امندی تاکید کرد: با اجرای این طرح ها توانمندی ها و پتانسیل های داخل کشور تقویت و موجب اشتغالزایی می شود.
به گزارش ایرنا، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تاپایان سالجاری یک هزارو 100 طرح اقتصاد مقاومتی به منظور اشتغال پایدار و خوکفایی خانوارها در این استان اجرا می شود.
طی سال گذشته 720 طرح اقتصاد مقاومتی در این استان در زمینه های امنیت غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع دستی اجرا شد.
7325/8068
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.