کلیم الله وثوقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر آن سه پروژه دیگر که راه های اصلی هستند شامل تعریض محور زنجان به دندی و ارتقای آن به راه اصلی و تعریض سه راهی بناب - گیلوان به منجیل و احداث راه اصلی کلور به درام - خلخال، راه شفت به ملاصدرا که طرحهای ملی هستند و هر کدام از این طرح ها سه یا چهار قطعه دارند.
وی اظهار کرد: در مجموع 72 میلیارد تومان طی سال جاری برای این پروژه ها هزینه شده که از این میزان نزدیک به 32 میلیارد تومان ملی و مابقی استانی است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: اعتباری بالغ بر20 میلیارد تومان به قیر یارانه ای پروژه ها اختصاص دارد که در مجموع اعتبارات این اداره به 85 میلیارد تومان می رسد.
وی بیان کرد: هم اکنون این اداره کل 82 پروژه استانی را نیز در دست اجرا دارد و از این تعداد 20 پروژه مربوط به ساختمان های دولتی و مابقی پروژه های راه های روستایی است و به تفکیک شهرستانی اجرا می شود.
وثوقی افزود: این اداره کل در برنامه کاری خود 150 کیلومتر احداث پروژه های راه های روستایی را قرار داده که طبق برنامه ریزی ها تا آخر سال مالی (تیر 97 )، به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته بیشتر راه های استان تبدیل به بزرگراه شده است و این اداره کل تلاش دارد پروژه ها را با توجه به منابع مالی در مدت کوتاهی به بهره برداری برساند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون پنج هزار و 650 کیلومتر راه در استان زنجان وجود دارد که از این میزان چهار هزار و 100 کیلومتر راه روستایی و یکهزار و 550 هزار کیلومتر راه های اصلی، فرعی، بزرگراه و آزادراه است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.