به گزارش ایرنا، فریدون احمدی روز پنجشنبه در همایش جهادگران علم و فناوری استان زنجان، افزود: تا الان دولت برای اداره کشور بیش از 400 هزار میلیارد ریال کسری بودجه دارد.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: هزینه جاری یعنی اینکه 78 میلیون نفر کار کنند، نفت بفروشیم و مالیات دریافت کنیم، تا دولت حقوق 2 میلیون کارمند و سایر هزینه های مشابه خود را تامین کند.
وی با تشریح وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: اقتصاد کنونی کشور مسیر سختی را طی می کند و این در شرایطی است که ایران بین 10 تا 20 برابر بیشتر از سایر کشورها کارمند دارد.
احمدی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای تمام بخش های کشور، تصریح کرد: وضع موجود نشان دهنده فاقد برنامه بودن و حرکت رو به جلو است.
نماینده مجلس شوری اسلامی اظهار داشت: این وضعیت یک شبه درست نشده که بخواهد یک شبه هم مرتفع شود، در این مسئله همه قوا مقصر هستند و رفتار قابل دفاعی از خود نشان نداده اند.
احمدی افزود: اگر آینده خوبی برای نسل جدید خواهانیم، باید بدانیم مسیر اقتصاد کشور از محل کسب و کار می گذرد و باید برای رسیدن به ان روند کنونی را متوقف کرده و مسیر را به جد تغییر دهیم.
وی با اشاره به وظایف بسیج و آثار حضور آن در حوزه های مختلف کشور گفت: اولویت بسیج باید ورود به مسائل اقتصادی با رویکرد اصلاح وضع موجود باشد.
به گزارش ایرنا، در حاشیه این همایش به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه دست آورد بسیجیان فعال در 2 مرکز رشد در حوزه های مختلف فناوری برگزار شد.
همچنین در این جلسه از پژوهشگران، نخبگان و جوانان مخترع بسیجی با حضور مسئولان نظامی و علمی استان زنجان قدردانی شد.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.