به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور معاون معدن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو، استاندار زنجان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان و فعالان و مسئولان اقتصادی زنجان از کتاب طرح ممیزی صادراتی این استان که به معرفی نقاط قوت و ضعف صادرات زنجان پرداخته است، رونمایی شد.
این کتاب که به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان تدوین و تالیف شد، راهکارهای افزایش تعداد صادرکنندگان و موانع پیش روی صادرات استان بررسی و ارائه شده است.
در کنار این مراسم از شرکت کالسیمین با صادرات 57 میلیون و 315 هزار دلار در سال 94 با محصول شمش روی، شرکت سیم و کابل ابهر با 20 میلیون و 600 هزار دلار با صادرات انواع کابل فشار قوی و قدرت و صنایع خالص سازان روی با صادرات 18 میلیون و 588 هزار دلار با کالای شمش روی تجلیل شد.
از شرکت های صانع روی زنجان با صادرات شمش روی به میزان 9 میلیون و 738 هزار دلار، گسترش صنایع روی ایرانیان با صادرات شمش روی به مبلغ هشت میلیون و 235 هزار دلار، فرزام تجارت زنگان با صادرات محصولات متفرقه به ارزش 6 میلیون و 305 هزار دلار و شرکت شیرپاستوریزه پگاه زنجان با کالای لبنیاتی به میزان پنج میلیون و 97 هزار دلار تجلیل شد.
شرکت سیلیس آرا با محصول بلوک سیلیسی به میزان چهار میلیون و 563 هزار دلار، کیمیای زنجان گستران با صادرات کنسانتره روی به میزان 2 میلیون و 876 هزار دلار و پوشاک نانو مهیار با صادرات پوشاک به ارزش یک میلیون و 478 هزار دلار از دیگر واحدهای صادرکننده ای بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.
شرکت های آذرمهر آندیا با محصول سیم و کابل به میزان یک میلیون و 985 هزار دلار، ذوبگران رنگین فلز با محصول شمش سرب به میزان یک میلیون و 697 هزار دلار، شرکت حسین بازرگانی با کالاهای متنوع به ارزش 544 هزار دلار و شرکت رویای عصر رایانه با صادرات 22 هزار دلار شرکت های جدید صادراتی زنجان بودند که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.