به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرماندهی انتظامی استان زنجان، سرهنگ برزو مهدیخانی، گفت: در پی دریافت گزارش مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ به نام م- ق ،موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم متهم را در ورودی شهرستان ابهر حین پیاده شدن از یک دستگاه خودرو دستگیر و در بازرس از وی 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین را کشف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
مهدیخانی با بیان اینکه مبارزه قاطع و بی امان با سوداگران مرگ از اولویت های پلیس است به خانواده ها توصیه کرد باید در فرزندان خود این باور را ایجاد کنیم که برای شاد زیستن نیازیث به مصرف مواد مخدر نیست و شادی کاذب مصرف مواد مخدر، به سرعت جای خود را به غم و اندوه تبدیل خواهد کرد.
****
باند سارقان موتورسیکلت در ایجرود متلاشی شد
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از متلاشی شدن باند سارقان موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد و گفت : پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز از 2 عضو اصلی این باند کشف شد.
سرهنگ آرش خلخالی افزود: ماموران آگاهی شهرستان ایجرود در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت موتورسیکلت در یکی از روستاهای شهرستان ایجرود، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی اظهار کرد: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی در این ارتباط 2 متهم به نام های 'م-ص' و 'ر- ن' شناساییث و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: این 2 متهم در بازجویی های به عمل آمده و با مشاهده دلایل و مدارک لب به اعتراف گشوده و به سرقت پنج دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.
خلخالی افزود: با تلاش ماموران پلیس آگاهی کلیه موتورسیکلت های سرقتی کشف، مالباختگان شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
****
دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی، مزارع و باغات این شهرستان خبر داد و گفت:
در پی سرقت از باغی در شهرستان زنجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: ماموران کلانتری 12 شهرستان زنجان با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده و گشت زنی در سطح حوزه، سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به انجام 2 فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
شیرمحمدی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا اقدامات قانونی انجام شود.
6084/8068
دریافت کننده: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.