به گزارش ایرنا ، سردارعبدالرضا ناظری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت در مناطق مختلف شرق استان تهران ، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی شرق استان تهران قرار گرفت.
وی افزود : با اجرای طرح های امنیتی و گشت نامحسوس ، مأموران پلیس آگاهی 2 نفر از سارقین را حین سرقت یک دستگاه خودرو شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
وی بیان کرد: اعضای اصلی این باند ، یک زن و شوهر هستند که مبادرت به سرقت خودرو می کردند.
ناظری اظهار کرد: این زن که باردار نیز می باشد ، با همدستی شوهر ، با بهره گیری از احساسات و عواطف مردم ، در صحنه سازی خرابی ماشین و نیاز به هول دادن ، خودرو را از محل توقف خارج کرده و به سادگی مبادرت به سرقت آن می کردند.
وی بیان کرد: این افراد با همدستی چهارنفر دیگر ، نسبت به رنگ کردن خودرو ، تعویض پلاک و نصب برچسب تاکسی و خودروهای مسافربر اقدام می کردند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: این افراد با قطعه قطعه کردن پلاک های خوروهای مسروقه و متصل کردن آن ها به هم ، تلاش داشتند تا پلیس را از استعلام خوروی سرقتی منحرف کنند که با هوشیاری عوامل پلیس آگاهی این خودروها کشف گردید.
وی بیان کرد: از این باند سرقت ، 5 دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف گردید و پرونه به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.