به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد استان زنجان حسین نجفی، رئیس انجمن نمایش زنجان با اعلام این خبر افزود: در برنامه فوق، از تعدادی از هنرمندان فعال در دهه ٦٠ و ٧٠ تئاتر زنجان تجلیل شده و قسمت‌هایی از فیلم‌های تئاتر این هنرمندان به نمایش درمی‌آید.

وی حضور عموم در این برنامه را آزاد دانسته و گفت: برنامه "نوستالژی تئاتر زنجان" از سوی انجمن هنرهای نمایشی زنجان و گروه یکشنبه‌های تئاتر زنجان در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می‌شود.

به گفته وی این برنامه، ساعت ٦ عصر یکشنبه، ١٤ آبان ماه برگزار شده و در آن تیزری از گروه‌های تئاتری دهه ٦٠ و ٧٠ که توسط حمیدرضا رزاقی ساخته شده، به نمایش در‌می‌آید.

نجفی به برنامه هفتگی یکشنبه‌های تئاتر نیز اشاره کرده و افزود: یکشنبه هرهفته ساعت ٦ عصر، پلاتوی شماره یک انجمن نمایش واقع در فرهنگسرای امام، میزبان برنامه یکشنبه‌های تئاتر خواهد بود که در آن نمایش فیلم تئاتر، اجراهای کارگاهی و نمایشنامه‌خوانی اجرا می‌شود.

به گفته وی برنامه یکشنبه‌های تئاتر زنجان به همت عرفان سهامی، علی‌ رضایی‌راد، لیلا حسینی، امیر فولادساز و متین شفیعی برگزار می‌شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 782590
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.