به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبر پلیس زنجان، سرهنگ حسین مصطفایی افزود: این سارق حرفه ای پس از دستگیری و در بازجویی های فنی پلیس، به انجام هشت فقره سرقت از ساختمان های درحال احداث اعتراف کرد.
وی اظهار کرد: پلیس شهرستان خدابنده پس از اطلاع از اینکه فرد یا افرادی ترانس جوش، سنگ فرز و دینام بالابر ساختمان های در حال احداث را سرقت می کنند موضوع را بطور ویژه در دستور کار قرار دادند که با سرنخ های به دست آمده، ماموران کلانتری 11 خدابنده موفق به شناسایی و دستگری یک سارق سابقه دار شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه سارق دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و به منظور اعمال قانون به دادسرا معرفی شد، گفت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا اقدامان لازم صورت گیرد.
****
دستگیری سارق اماکن خصوصی در شهرستان طارم
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان طارم از دستگیری سارق انبار در این شهرستان خبر داد و گفت: با سرعت عمل پلیس و همکاری مالباخته، این سارق در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.
سرگرد یوسفی افزود: در پی اطلاع ماموران از سرقت انبار در یکی از روستاهای شهرستان طارم، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با شناسایی متهم دستور بازداشت صادر و در یک اقدام ضربتی نامبرده دستگیر و به کلانتری دلالت شد و در بازجویی های پلیس به سرقت از این انبار اعتراف کرد که در بازرسی از محل اختفای متهم نیز 50 کیلوگرم زیتون و مقداری ظروف مسی مسروقه کشف شد.
****
‍سارق مغازه حین سرقت توسط پلیس زنجان دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: سارقی که قصد دزدی اموال از مغازه ای در زنجان را داشت حین سرقت توسط ماموران انتظامی این شهرستان مشاهده و دستگیر شد.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: پیگیری موضوع زمانی در دستور کار ماموران کلانتری 12 زنجان قرار گرفت که صاحب یکی از فروشگاه شهر زنجان با مرکز فوریت های پلیس 110 زنجان تماس گرفته و از سرقت اموال اعلام شکایت کرد.
وی اظهار کرد: صاحب فروشگاه که مغازه را برای چند لحظه ترک و در بازگشت متوجه حضور سارق می شود بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کرده و با این شکایت ماموران کلانتری 12 به محل اعزام و متهم را در حال سرقت اموال مشاهده و دستگیر می کنند.
شیرمحمدی افزود: این اموال که ارزش آن حدود 30 میلیون ریال است از متهم دستگیر شده، کشف و اقدامات قانونی به منظور اعمال قانون صورت گرفت.
6084/8064
دریافت کننده: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.