مجید کیهانی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی رئیس هیات دو و میدانی استان زنجان افزود: با تلاش های صورت گرفته بالغ بر 100 مربی دو و میدانی در مواد و تخصص های مختلف، شناسایی و دسته بندی و در فاز نخست 30 نفر از این مربیان ساماندهی شده اند و از فدراسیون حقوق دریافت خواهند کرد.
وی، با بیان اینکه فدراسیون تمام برنامه کاری خود را بر محور مربیان استوار کرده است و ساماندهی آنان به جد در دستور کار است اظهار کرد: مربی باید شاگرد توانمند و مستعد تربیت کند تا از این طریق بتواند دردی از ورزش دو میدانی را دوا کند.
کیهانی، ساماندهی و نظارت بر عملکرد مربیان را ضروری خواند و افزود: با توجه به اینکه فدراسیون مربی محور است بنابراین در حد وسع و توان از مربیان حمایت می کند تا آنها بتوانند این رشته ورزش را با تربیت ورزشکاران شاخص و شایسته تغذیه کند.
رئیس فدراسیون دو و میدانی با تاکید براینکه این رشته ورزشی برای شکوفاشدن هرچه بهتر و بیشتر باید به پیست ها بازگردد گفت: مربیان باید در انتخاب و جذب ورزشکاران مستعد دقت بیشتری کنند و نباید وقت خود را صرف تربیت افراد غیرمستعد کنند.
کیهانی به جذب حامی مالی مناسب اشاره کرد و افزود: فدراسیون در سال 96 در خصوص جذب حامی مالی بهترین نتیجه را گرفته است و می توان گفت که 70 درصد منابع مالی فدراسیون از این محل تامین شده است.
وی تصریح کرد: دو و میدانی بدون حامی مالی، معنا ندارد و هیات ها باید در جلب و جذب حامیان مالی تلاش و فعالیت بیشتری کنند تا در منابع مالی مشکلی نداشته باشند.
کیهانی با تاکید براینکه فدراسیون اجازه نمی دهد حق کسی در دو و میدانی پایمال شود افزود: این فدراسیون به منظور رشد و شکوفایی ورزش دو و میدانی از انتقادات سازنده و ارایه هرگونه راهکار و پیشنهاد مناسب و خوب استقبال می کند.
وی نیروی انسانی عاشق و دلسوز را عامل موفقیت دو و میدانی دانست و اظهار کرد: اگر می خواهیم این رشته ورزشی در تمام استان ها رشد و توسعه یابد باید قبل از هر چیز به نیروهای انسانی توانمند و شایسته تر توجه کنیم.
کیهانی به ورزش دو میدانی زنجان اشاره و تصریح کرد: هرکس باید در حد و اندازه خود به رشد و توسعه دو و میدانی کمک کند و اگر خواهان ترقی و شکوفایی این رشته ورزشی زنجان هستیم همه باید پای کار آیند.
وی افزود: وضعیت دو و میدانی زنجان در حال حاضر نزدیک به خوب است و باید تلاش بیشتری شود تا این رشته ورزشی دوباره به روزهای اوج بازگردد.
کیهانی با بیان اینکه دو و میدانی زنجان مملو از پیشکسوتان و بزرگان است و از عقبه قوی برخوردار است اظهار کرد: بی شک سالن و پیست، ابزاری لازم برای دو و میدانی هستند اما این کافی نیست و صرفا باید با تکیه بر نیروی انسانی به رشد و ترقی رسید.
به گزارش ایرنا، در مجمع انتخاباتی رئیس هیات دو و میدانی استان زنجان، 'علی مقدم' با کسب 12 رای از 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را برعهده گرفت.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.