علی عباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آمارها نشان می دهد در 6 ماهه اول امسال تعداد پروانه های صادره ساختمانی در شهر زنجان نیز در مقایسه با 6 ماهه اول سال گذشته افزایش نشان می دهد.
وی اظهار کرد: بحث ساخت و ساز مقوله چند وجهی است و در واقع عوامل متعددی در رشد و یا کاهش آن دخالت دارد و این در حالی است که در سه ماهه اول امسال نیز متراژ ساخت و ساز در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل روند روبه رشدی داشته است.
عباسی افزود: یکی از عوامل مهم در رشد ساخت و ساز اعطای تسهیلات بانکی است و اعمال سیاستهای تشویقی نیز در این ارتباط تاثیر مهم و مثبتی دارد.
وی بیان کرد: بر این اساس می توان گفت، وضعیت کلی مسکن این استان نیز تابعی از کشور بوده و سرمایه گذاری در این صنعت به رونق روز افزون و اشتغال فراوان منتهی می شود.
رئیس اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: توجه به صنعت ساختمان و صنایع وابسته آن بصورت مستقیم و غیرمستقیم در بخش های اقتصادی و اشتغال تحولاتی را به دنبال دارد.
وی خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته و با برگزاری کار گروه مسکن و ساختمان در استان راهکارهای رونق بازار مسکن مورد بررسی قرار گرفت که مهم ترین بحث مطرح شده در این جلسه توجه به ساخت و ساز در بافت فرسوده استان بود.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی*** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.