سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: این سارقان که 'بهمن و مجید' نام دارند در بازجویی های پلیسی، هر کدام به ترتیب به انجام هشت و هفت فقره سرقت در شهر زنجان و بزه و جرم خود معترف شدند.
وی با بیان اینکه این سارقان که حدود 30 سال سن دارند به شیوه و شگردهای خاص دست به سرقت منازل می زدند، اظهار کرد: بهمن، با شیوه و شگرد کشوکشی درب منازل و همچنین با استفاده از کلید، در شهرک الهیه و کوی فرهنگ از منازلی که صاحبان آنها در مراسم عروسی یا عزاداری شرکت داشتند استفاده می کرد.
رحمتی با بیان اینکه بخشی از اموال سرقتی منازل، از این سارق به دست آمده اما وجوه نقد و طلاجات را خرج کرده است از عموم مردم خواست از نگهداری اموال کم حجم و با ارزش، همانند طلا، نقره و کارت های هدیه در منزل، اجتناب کنند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مجید دیگر سارق سابقه دار نیز با شیوه و شگرد ورود از طریق دیوارهای کوتاه و یا درب خرپشته منازل، دست به سرقت اموال موجود ازجمله وجوه نقد و طلاجات، می کرد که با درایت و تیزبینی پلیس آگاهی در دام گرفتار شد.
رحمتی از صاحبان منازل خواست نسبت به حفاظ فیزیکی توجه جدی و وافر داشته باشند و هر از چندگاهی این حفاظ ها را مورد بررسی و بازبینی قرار دهند.
به گزارش ایرنا، میزان وقوع سرقت های مهم در سطح استان زنجان در 6 ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 25 درصد کاهش نشان می دهد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.