به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی استان زنجان، این ماهنامه در تاریخ ١٣ شهریور مجوز خود را دریافت کرده و دفتر مرکزی آن در شهرستان خرمدره قرار دارد که قرار است به زبان فارسی و با گرایش عمومی و در زمینه فرهنگی فعالیت نماید.

طبق تصمیم هیئت نظارت بر مطبوعات، وضعیت انتشار سه نشریه نیز تغییر کرده و "صیانت" و "مشاغل و کسب و کار زنجان" از دو هفته‌نامه به هفته‌نامه و "نبض زنجان" نیز از ماهنامه به هفته‌نامه تغییر وضعیت داده است.

اینک در استان زنجان ٥٢ نشریه و پایگاه خبری فعالیت دارند که در میان آن‌ها مجوز ٥ روزنامه زنگان امروز، صدای زنجان، مردم‌نو، ندای ابهر و نسیم ابهررود دیده می‌شود.

١٦ هفته‌نامه با عناوین آوای میهن، ابرچای، البرز خرم، امید روشندلان، باران امید، بیان خدابنده، پیام زنجان، پیک زنجان، حدیث قیدار، شهاب زنجان، صیانت، مشاغل و کسب و کار زنجان، موج بیداری، نبض زنجان، ندای نو و نگین سبز در این استان فعالیت می‌کند و ٦ عنوان دو هفته‌نامه با نام‌های آفتاب زنجان، زنجان ورزشی، زیتون نسیم، عصر ملت، میعاد ابهر و ندای شهروند نیز منتشر می‌شوند.

تعداد ماهنامه‌ها در استان زنجان ٥ عنوان بوده که نشریه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی استان زنجان، بایرام، صدای امید، مردم سلطانیه و ناوک در این لیست قرار دارند. در میان فصلنامه‌های دارای مجوز استان زنجان نام ١٢ نشریه به چشم می‌خورد که Journal of Human, Environment and Health Promotion، مراقبت پرستاری و مامایی "مراقبت‌های پیشگیرانه در پرستاری و مامایی"، آهیانه، پژوهش‌ها و مطالعات علوم رفتاری، پیام باستان‌شناس، فرهنگ پیشرو، فرهنگ زنجان، فصلی نو، فیزیک و آموزش فیزیک، مطالعات کمی در مدیریت، عرفان اسلامی و فیزیولوژی و تکوین جانوری از جمله آنهاست.

یک نشریه با نام تاملات فلسفی تحت عنوان دو فصلنامه و هفت پایگاه خبری نیز با عناوین پیام ملت، شاعر، صائین خبر، موج‌رسا، مهر زنجان، نبض سحر و همدلی زنجان در این استان فعالیت دارند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 759331
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.