به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، براساس اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زنجان ، این دانشگاه در همین موضوع با سایر دستگاه های فرهنگی و مدیریت شهری برای آماده سازی فرهنگی محیط شهر زنجان برای حضور این دانشجویان تعامل داشته و جلسات متعددی برگزار کرده است.
قرار است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعد از تایید شرایط پذیرش دانشجو توسط علوم پزشکی زنجان، مجوز جذب برای ترم آینده را صادر کند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پیش بینی این معاونت برای ترم بهمن حدود 40 دانشجوی خارجی است.
مهدی اسکندری افزود: تمرکز و اولویت این دانشگاه برای جذب این تعداد دانشجو روی کشور آفریقای جنوبی است، اما محدودیتی از بابت جذب دانشجو از سایر کشورها نداریم.
دانشگاه علوم پزشکی زنجان از ابتدای سالجاری مشغول آماده سازی زیرساخت های پذیرش دانشجوی خارجی است و اقدامات لازم از جمله برگزاری کلاس های آموزش زبان انگلیسی برای اساتید، افزودن زبان انگلیسی به سایت دانشگاه و محوطه سازی را انجام می دهد.
هم اکنون 933 نفر در تمام مقاطع این دانشگاه برای ترم مهر پذیرفته شده و قرار است در 64 رشته مقطع مشغول تحصیل باشند.
تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشگاه علوم پزشکی زنجان در تمام مقاطع بیش از 3هزار و 600 نفر است.
اسکندری در این رابطه گفت: هم اکنون در مقطع دکتری 10 رشته، کارشناسی ارشد 22 رشته، کارشناسی و کاردانی 15رشته داریم، که یک رشته در ترم جدید اضافه شده است.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.