علیرضا علیزاده در این باره به خبرآنلاین گفت: طبق برنامه های از پیش تعیین شده و تعیین نقاط حساس و استراتژیک استان از طریق سیستم های ارزیابی و فناوری GIS ، چهار برنامه دیگری در حوزه ساماندهی واصلاح شبکه های ۲۰کیلوولت اجرا کرد.

وی اظهار کرد: با اجرای چهار مانور پدافند غیرعامل در ابهر، خرمدره ، طارم و ماهنشان بیش از ۴۴کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی در مناطق صعب العبور استان اصلاح و ساماندهی شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گفت: در مانور خروجی دهستاان پری در شهرستان ماهنشان شبکه فشار متوسط به طول ۱۰ کیلومتر در قالب ۱۵ اکیپ، تعمیر و سرویس شد تا ضمن افزایش هماهنگی اکیپ های عملیاتی و آمادگی در شرایط بحران به میزان قابل توجهی ضریب اطمینان شبکه توزیع برق افزایش یافت.

علیزاده افزود: مانور خروجی روستای قفس آباد شهرستان ابهر نیز به طول ۶ کیلومتر عملیاتی در قالب۱۰ اکیپ و واحدهای امداد و نجات هلال احمر و آتش نشانی ساماندهی شد.

سومین مانور اجرا شده در مدت یک هفته اخیر، اصلاح و ساماندهی خط فشار متوسط سیلیس خرمدره به طول ۲۰ کیلومتر بود که با ۷۰ تن از پرسنل این‌شرکت در قالب ۱۳ اکیپ اجرایی در مدت یک روز به بهره برداری رسید .

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 756853
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.