محمود آقامحمدیان روز چهارشنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: از 6 تا 10 مهر سالجاری همزمان با تعطیلات ماه محرم میزان مصرف بنزین در این منطقه حدود 6 میلیون و 220 هزار لیتر ثبت شد که مصرف این فرآورده در مدت مشابه سال گذشته حدود پنج میلیون و 545 هزار لیتر بود که 12 درصد رشد دارد.
وی به مصرف نفتگاز در بخش حمل و نقل در این مدت بیان شده اشاره کرد و یادآورشد: میزان مصرف این فرآورده چهار میلیون و 570 هزار لیتر و در مدت مشابه سال گذشته پنج میلیون و 280 هزار لیتر بود که این میزان مصرف کاهش 13 درصدی را نشان می دهد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، از رشد 12 درصدی مصرف بنزین طی 6 تا 10 مهر امسال خبرداد و گفت: افزایش حجم تردد مسافران به استان زنجان همزمان با تجمع هیات های عزاداری در ماه محرم و استقبال و شرکت هموطنان در این مراسم ها به ویژه در دسته عزاداری حسینیه اعظم، از عوامل رشد مصرف این فرآورده به شمار می رود.
آقامحمدیان اظهارکرد: با توجه به پایان یافتن پیک مسافرت ها و تامین به موقع سوخت مورد نیاز مسافران استان زنجان این شرکت با داشتن آمادگی لازم و تمهیدات مطلوب مشکلی در تامین به موقع سوخت همشهریان تا پایان سالجاری ندارد.
به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 53 جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 جایگاه عرضه سی ان جی است.
هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا داشتن انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار، مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره 3000249627 طی 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.