شهلا حسنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد موسسات آموزشی استان در سال 93، چهار مورد بود که این تعداد در سال گذشته به 11 آموزشگاه رسید.
وی یادآورشد: این تعداد در حالی بود که مجموع آموزشگاه های تخصصی برگزار کننده دوره های آموزشی مدیریت و کار، در تهران به هشت مورد می رسید.
حسنی اظهار کرد: همین بالابودن تعداد آموزشگاه ها، کارشناسان سازمان امور اداری و استخدامی کشور را بر آن داشت تا برای راستی سنجی به زنجان سفر کنند و به بازدید میدانی از آنها بپردازند.
مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه تمام این آموزشگاه ها فعال هستند، گفت: سعی شده است در حوزه هایی که این آموزشگاه ها مجوز دریافت کرده اند، خود دستگاه های دولتی آموزشی ارائه نکنند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم به عنوان رقیب آنان عمل نکند.
وی خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع، مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان هم این آموزشگاه های را تشویق می کند و در کنار آنان قرار گرفته است و کارها هم به این مراکز واگذار می شود.
حسنی ادامه داد: برگزاری و شرکت در دوره های آموزشی در حال نهادینه شدن است و مسیر به سمتی می رود که استان تبدیل به یک کارگاه آموزشی شود.
بیش از 36 هزار و 700 نفر در 63 دستگاه اجرایی استان زنجان فعالیت می کنند و مشغول به کار هستند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.