رامین جلیلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان خرمدره پس از برگزاری یک مسابقه داخلی، 3 کماندار برتر رده های سنی خود را به این دوره از مسابقات اعزام کرد.
وی اظهار کرد: در رشته کامپوند این مسابقات که روز چهارشنبه 29 شهریور ماه برگزار شد، در قسمت نوجوانان پسر، امیرمهدی جلیلی با غلبه بر رقیبان موفق به کسب مدال طلا و جایگاه قهرمانی شد و همچنین در قسمت جوانان کامپوند، فردین کلانتری مقام قهرمانی را کسب کرد و مدال طلا را گردن آویخت.
دبیر هیات تیراندازی با کمان شهرستان خرم دره خاطرنشان کرد: مسابقات روز پنجشنبه 30 شهریور در قسمت ریکرو ادامه یافت که مهرشاد خرمی سومین کماندار اعزامی شهرستان عنوان چهارمی این دوره از مسابقات را کسب کرد.
وی تاکید کرد: کمانداران مدال آور خرمدره عضو تیم ملی هستند که با کسب عناوین اخیر جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کردند و این موفقیت به دلیل زحمات و تلاش مربی موفق کشور دکتر شاهپوررضا کاظمی بوده که تعدادی از شاگردان این مربی از خرم دره هم اکنون در تیم ملی تیراندازی با کمان فعالیت دارند و برای کشور افتخارآفرینی می کنند.
جلیلی ابراز کرد: در این مسابقات 215 کماندار ریکرو و کامپوند از 22 استان زنجان، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، اردبیل، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، فارس، قم ، کرمان، کیش، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، یزد و کرمانشاه حضور داشتند که در دو روز 29 و 30 شهریور با یکدیگر رقابت کردند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.