به گزارش خبرنگار ایرنا 13 استان با 270 ورزشکار مرد در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان با هم رقابت کردند که در پایان تیم های مازندران، کهگیلویه و بویر احمد و مازندران در رده های سنی مختلف بر سکوی قهرمانی ایستادند.
در پایان رقابت های رده سنی خردسالان مازندران قهرمان شد، خراسان شمالی به نایب قهرمانی رسید و تیم های گلستان الف و همدان مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.
در رده سنی نونهالان عنوان قهرمانی به تیم کهگیلویه و بویراحمد رسید، خراسان رضوی دومی را به دست آورد و استان فارس به عنوان سوم رسید.
در رده سنی نوجوانان عنوان قهرمانی به مازندران رسید، اصفهان دوم شد و کهکیلویه و بویر احمد به قرار گرفتن در رده سوم اکتفا کرد.
در این مسابقات تیم های گلستان الف، گلستان ب، اراک، قم، مازندران، فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و همدان حضور داشتند.
رزم پهلوانی پرثوآ برآمده از شیوه‌های رزم سنتی، بومی و محلی ایرانیان و تلفیقی از فرهنگ رزم ایرانی و با حرکات موزون آیینی و برگرفته از آداب و سنن دیرینه ایرانیان است که با سلاح و بدون سلاح انجام می‌شود.
3091 /2729
* خبرنگار : میثم محسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.