به گزارش ایرنا، نورالله صفی‌لو روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فراخوان این جشنواره طی 2 هفته آینده منتشر می شود، افزود: طراحی پوستر این جشنواره در موضوعات 'داستان‌های قرآنی و عترتی، مضامین و معارف دینی از جمله زندگی و سیره پیامبر اکرم (ص) و سایر پیامبران الهی، خانواده، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، حجاب و عفاف، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، حقوق همسایه، امید و شعف، ازدواج، کار و تلاش است.
وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره از طریق سایت اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس zanjan.farhang.gov.irدر دسترس عموم قرار می گیرد.
صفی لو اظهار کرد: شناسایی و حمایت از هنرمندان برای تولید آثار هنری مرتبط با آیات قرآن کریم، تبلیغ و نشر مفاهیم قرآنی و دینی با استفاده از زبان هنر، نگرش‌ها و توانمندی‌های سنتی و مدرن هنرمندان قرآنی و دینی از اهداف برگزاری جشنواره پوستر آیات است.
وی افزود: دومین جشنواره سراسری پوستر آیات به میزبانی زنجان دی امسال برگزار می شود، و هر شرکت‌کننده می تواند حداکثر پنج اثر به این جشنواره ارسال کند.
به گزارش ایرنا، نخستین دوره جشنواره سراسری طراحی پوستر آیات، بهمن‌ سال گذشته با شرکت 70 نفر از هنرمندان از نقاط مخلف کشور برگزار شد.
حدود 300 اثر به نخستین دوره جشنواره سراسری طراحی پوستر آیات ارسال شد.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.