سردار علی آزادی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک نفر قاچاقچی مواد مخدر در سطح کشور، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان قرار گرفت.
وی اظهارکرد: با اقدامات اطلاعاتی در یک عملیات مشترک و پشتیبانی اطلاعاتی دقیق ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان و آذربایجان غربی موفق شدند این متهم را در اتوبان زنجان - تبریز متوقف و در بازرسی از تریلر، این میزان مواد مخدر را کشف کنند.
آزادی با اعلام اینکه متهم پس از تشکیل پرونده از طریق دادسرا روانه زندان شد اظهار کرد: مردم می توانند در زمینه مبارزه با مواد مخدر اطلاعات خود را با تلفن 128 درمیان گذارند.
****
بازی کودکانه دختر بچه هفت ساله پایان نافرجامی داشت
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت:ماموران انتظامی شهرستان ابهر از غرق شدن یک دختر بچه هفت ساله مطلع و بلافاصله به محل بیمارستان اعزام شدند.
سرهنگ بروز مهدیخانی افزود: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد، این دختر بچه به همراه خانواده جهت کار و تفریح در روستای زره باش از توابع شهرستان ابهر به باغ رفته بودند که متوفی حین بازی به داخل حوضچه افتاده و به علت عدم آشنایی به فنون شنا غرق شد.
****
کشف و ضبط انواع قاچاق میلیاردی در زنجان
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: محموله قاچاق پوشاک و ساعت موبایلی به ارزش سه میلیارد ریال در محور زنجان - بیجار کشف و ضبط شد.
سرهنگ جعفر کردلو افزود: 28 دستگاه ساعت موبایل و هزار ثوب البسه قاچاق در یک دستگاه اتوبوس جاسازی شده بود که به دست پلیس افتاد و در این خصوص یک نفر به مراجع قضائی معرفی شد.
****
کشف 29 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و توقیف تانکر حامل بیش از 29 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
سرهنگ جعفر رحمتی افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین کنترل خودرو های عبوری در اتوبان زنجان - قزوین به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و خودرو را جهت بازرسی بیشتر متوقف کردند.
وی اظهار کرد: با استعلام سوابق مشخص شد این تانکر حاوی 29 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع مجاز کشف و پس از اخذ مجوز قانونی خودرو به پارکینگ منتقل و راننده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
6084/6085
دریافت کننده: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.