سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: قاتل بدلیل تسویه حساب شخصی، مقتول را در 18 شهریور جاری بطور شبانه و به بهانه تفریح و شکار به اطراف روستای 'سلیمان بلاغی' (آخرین حوزه استحفاظی زنجان) از توابع بخش قره پشتلو شهرستان زنجان، کشانده و با سلاح شکاری 'م.ب' را هدف قرار می دهد.
وی اظهار کرد: این قاتل جوان بدلیل کینه ای که از قبل با مقتول داشته، با استفاده از سنگ، سر و صورتش را مضروب ساخته و با استفاده از تاریکی شب از صحنه جرم نیز متواری می شود.
رحمتی با بیان اینکه قاتل در استان آذربایجانغربی، دوران سربازی را سپری می کرده است افزود: خانواده قاتل و مقتول از با هم بودن این 2 نفر مطلع نبوده اند اما با این وجود پلیس با استفاده از سرنخ های به دست آمده توانست هویت قاتل که دوستی چندین ساله نیز با مقتول داشت را شناسایی و دستگیر کند.
وی با اشاره به اینکه پلیس زنجان قاتلین تمام قتل هایی که پارسال و امسال اتفاق افتاده را شناسایی و دستگیر کرده است از مردم بویژه جوانان خواست کدورت و مشکلات پیش آمده را به صبوری و خویشتنداری حل کرده و به جای تسویه حساب شخصی به بزرگترهای خانواده و یا به قانون رجوع کنند.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.