به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا جزء قاسمی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه زرین آباد نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد، گفت : شبکه فاضلاب شهر زرین آباد بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و کل پروژه احداث تصفیه خانه ایجرود نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین اعتبار با اتمام اجرای خط انتقال و احداث ایستگاه پمپاژ سال آینده این تصفیه خانه به بهره برداری رسیده و انشعاب فاضلاب در شهر زرین آباد پیش فروش خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان ا تاکید بر ضرورت بازچزخانی آب و مزایای اقتصادی و بهداشتی فوق العاده آن گفت : برای حفظ منابع آبی می توان به جای استفاده از آب سالم در صنایع از پساب تصفیه خانه زنجان در صنایع شهرستان ایجرود استفاده کرد.

وی  خاطر نشان ساخت: تصفیه خانه فاضلاب شهر زرین آباد نیز ظرفیت دیگری است که می توان از پساب آن در کشاورزی و صنایع پائین دستی تصفیه خانه استفاده کرد.

جزءقاسمی با بیان اینکه طرح فاضلاب زرین آباد زود تر از برنامه زمان بندی شده اجرایی می شود، گفت: همچنین تامین آب شرب و بهداشتی پایدار برای شهر های این شهرستان در دراز مدت مورد تاکید است.

 

46

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 737850
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.