به گزارش ایرنا، جواد رحمتی شامگاه دوشنبه در جشنواره شهید رجایی در شهرستان ابهر، اظهار کرد: 8 شهریور مناسبت و بهانه ای است تا تلاشگران و خدمتگزاران مردم در دولت خدمات یک ساله خود را به مردم بازگو کنند.
وی افزود: خوشحالیم که انقلاب اسلامی در سی و نهمین سال خود با وجود انواع سنگ اندازی دشمنان همچنان مسیر رشد و بالندگی خود را طی می کند.
معاون عمرانی استاندار زنجان ابرازکرد: تلاش بسیاری شد تا فضای سالمی در دولت و ذهنیت مثبتی ایجاد شود تا به این نقطه تعالی برسیم که امید است در دوره دوم دولت دکتر روحانی شاهد رونق و پیشرفت اقتصادی باشیم.
وی با اشاره به جشنواره شهید رجایی بیان کرد: هر ساله در این روزها بر اساس شاخص هایی به صورت سمبلیک با یک مقایسه نسبی، کارمند و کارشناس نمونه انتخاب می شود تا الگویی برای سایر کارمندان باشد.
رحمتی تصریح کرد: تصور برخی از لقمه حرام دزدی از جیب است در حالی که شخصی که از وقت کاری برای رسیدگی به امورات شخصی بهره می برد لقمه حرام می برد.
وی یاد آور شد: یکی از سیستم های ارزیابی ما کنترل خروجی و رضایت مشتری است با اینکه نمی شود همه ارباب رجوع ها را راضی نگه داشت ولی نباید به خاطر کاری که انجام می دهیم و بابت آن حقوق دریافت می کنیم بر سر کسی منت بگذاریم و خستگی خود را به رخ کسی بکشیم.
معاون استاندار زنجان با اشاره به کم کاری برخی از کارمندان ابراز کرد: باید قبول کنیم ساختار، ساختار غلطی است و زمانی که ما کاری را با 70 تا 80 نیروی انسانی رسمی انجام می دادیم بخش خصوصی با 30 نیروی انسانی و با کیفیت آن را انجام می داد و این امر بر خلاف شئونات اسلامی است همه ما مقصریم که امروز جزو کشورهای بالای فساد اداری هستیم و حل کردن این موضوع باید در دستور کار باشد.
وی خاطرنشان کرد: سیستم نظارتی ما ضعیف تر شده است و باید عیب این سیستم کشف و حل شود.
وی تاکید کرد: کارکنان به شدت از توصیه کردن و دنبال رابطه بودن در کار پرهیز کنند چرا که این موضوعات در دین ما جایی ندارد و دین ما ظرفیت لازم برای اداره یک جامعه را دارد.
فرماندار ابهر در این مراسم افزود: شهرستان ابهر در یک سال گذشته بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار ملی جذب کرده است که همه حاصل تلاش مسئولان استانی و شهرستانی بوده است.
وی بیان کرد: اکثر دستگاه ها عملکرد خوبی داشته اند و اگر توفیقی در شهرستان حاصل شده به کمک دستگاه های اجرایی بوده است.
به گزارش ایرنا در این مراسم از 3 دستگاه تامین اجتماعی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش به عنوان دستگاه های برتر در یک سال گذشته تجلیل شد.
پیش از این مراسم با حضور مسئولان شهرستان هتل 2 ستاره گیلاس ابهر به طور رسمی به بهره برداری رسید.
هتل 2 ستاره گیلاس در زمینی به مساحت 1350 مترمربع و زیربنا 2850 مترمربع در چهار طبقه دارای پارکینگ، 2 تالار با ظرفیت 800 نفر و 12 اتاق با ظرفیت اقامت 24 نفر است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی به بهره برداری رسید.
7324/6085
خبرنگار:اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.