به گزارش ایرنا ، یحیی رحمتی شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره آش ایرانی با قدردانی از تلاش های دست اندرکاران جشنواره ملی آش ایرانی، خاطر نشان کرد: اجر و پاداش برگزاری جشنواره های که زمینه تقویت نشاط اجتماعی فراهم می کنند ، کمتر از سایر حسنات نیست.
وی در ادامه به فعالیت های عمرانی انجام شده در مجموعه تفریحی گاوازنگ زنجان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به استقبال شهروندان از برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در این مجموعه، تا سال آینده 2 هزار نفر به ظرفیت سینما روباز گاوازنگ اضافه می شود.
رحمتی به مشارکت شهروندان در انعکاس کاستی ها و نواقص اشاره کرد و گفت: در صورت تحقق این امر، برنامه ریزی برای رفع کاستی ها در دستور کار دستگاههای اجرایی قرار می گیرد.
علی محمدی، سرپرست شهرداری زنجان نیز در این مراسم به اقدامات شهرداری در جهت آماده سازی فضای برگزاری جشنواره ملی آش اشاره کرد و گفت: شهرداری زنجان با رویکرد فرهنگی و اجتماعی بر خود وظیفه می داند تا در کنار مردم برای ایجاد و افزایش نشاط اجتماعی نقش خود را ایفا کند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین جشنواره ملی آش ایرانی از هشتم تا دوازدهم شهریور امسال در محل مجموعه تفریحی، فرهنگی گاوازنگ زنجان برگزار شد.
به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گروه های آشپزی از 26 استان کشور، اقدام به پخت آش های محلی خود در این جشنواره کردند.
برگزاری 125 غرفه صنایع دستی با حضور همه استان های کشور و نیز نمایشگاه سنگ های قیمتی و زیور آلات از دیگر برنامه های دوازدهمین جشنواره ملی آش ایرانی است.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.