به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری در سومین روز از هفته دولت در سفر به شهرستان ایجرود گفت: هشت روستایی که امروز عملیات گازرسانی آن آغاز شد ، پیش بینی می شود سال آینده به بهره برداری برسند.
وی با بیان اینکه گاهی برخی محدودیت ها در شهرستان ها باعث می شود تا خدمات به خوبی ارایه نشود، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مناسب و تلاش بیشتر، می توان همه نیازهای مردم را تامین کرد.
استاندار زنجان تاکید کرد: روستائیان و کشاورزان در همه صحنه ها حضور مستمر داشته و همواره از آرمان های انقلاب اسلامی حمایت کرده اند.
وی با بیان اینکه قشر بزرگ روستایی طی چهار دهه گذشته همواره دولت را در پیشبرد اهدافش حمایت کرده است، گفت: تولیدکنندگان در تامین نیازهای مردم ، بازوی توانمند جامعه بشمار رفته و نقش ویژه ای ایفا می کنند.
درویش امیری با اشاره به خدمات دولت در اجرای طرح هادی در روستاهای نیازمند ، افزود: بهسازی معابر روستاها و جاده های دسترسی برای تامین رفاه این قشر زحمتکش انجام می گیرد.
استاندار زنجان با اشاره به خرید تضمینی گندم از کشاورزان توسط دولت ، خاطرنشان کرد: طی هفته گدشته یکهزار میلیارد ریال از مطالبات مردم در این زمینه پرداخت شد و تلاش می کنیم تا پایان شهریور مابقی مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
به گزارش ایرنا ، عملیات اجرایی گاز رسانی شهرستان ایجرود با مساحت بیش 56 هزار متر با بالغ بر 700 انشعاب و اعتباری به میزان 61 هزار میلیون ریال آغاز شده است و با اجرای آن، 604 خانوار روستایی در این شهرستان تحت پوشش قرار می گیرند.
درویش امیری در ادامه این سفر در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث آموزشگاه 6 کلاسه روستای جوقین شهرستان ایجرود، گفت: افزایش و تجهیز فضاهای آموزشی، زمینه ساز تربیت درست دانش آموزان توسط معلمان خواهد شد.
استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از وظایف و رسالت های اصلی مسئولان آموزشی در جامعه، ارتقای مرکزهای تعلیم و تربیت است ، تاکید کرد: تعلیم صحیح نسل جدید باعث خدمات دهی مناسب فردای آنها به مردم خواهد شد.
وی اظهار کرد: یکی از رسالت های اصلی مسئولان آموزشی در کشور، ارتقای همه جانبه محیط های تربیتی است.
به گزارش ایرنا ، هفته دولت همه ساله به مناسب شهادت شهیدان رجایی و باهنر از دوم شهریور آغاز می شود و در این مدت از اقدامات یکساله دولت رونمایی شده و عملیات اجرایی برخی از طرح ها نیز آغاز می شود.
شهرستان ایجرود به مرکزیت زرین ‌آباد با 40 هزار نفر جمعیت و دوبخش مرکزی و حلب در 35 کیلومتری جنوب زنجان واقع است.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.