به گزارش ایرنا، استاندار زنجان روز پنجشنبه در مراسم افتتاح بازارچه سنتی شهر ابهر، افزود: این پروژه به همت شهرداری، شورای اسلامی شهرابهر و بخش خصوصی تکمیل و افتتاح شد.
وی با اشاره به شروع به کار شوراهای اسلامی شهر اظهار کرد: شوراها همزمان با هفته دولت کارخود را با دقت و شایستگی آغاز و شهردار باکفایت برای امور شهر انتخاب کنند.
استاندار زنجان با بیان اینکه باید نسبت به انجام کارهای عقب مانده تلاش شود، تاکید کرد: شوراها باید شهرداران را مستقر کنند و نگذارند شهرها ضرر و آسیب ببینند.
وی خاطر نشان کرد: بارها به مسئولان تاکید شده است بخش اندکی از بودجه کشور در شورای برنامه ریزی استان تصویب می شود و منبع اصلی اعتبارات وزارتخانه ها هستند و هر کس ارتباط بیشتری برقرار کند می تواند به منافع استان کمک کند.
درویش امیری یادآور شد: سال قبل بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار ملی در طرح تحول سلامت برای پروژه های بهداشتی و درمانی جذب شد.
وی خاطر نشان کرد: در ارزیابی مدیران استان یکی از ملاک ها برای تشخیص مدیران با کفایت این است که کدام مدیر دلسوزانه عمل کرده است و توانسته از منابع ملی استفاده کند و توان دفاع از حقوق مردم را دارد.
استاندار زنجان تاکید کرد: باید در معماری ها به سنت های اصیل کشور توجه شود چراکه بسیاری از آنها در کاهش مصرف انرژی به ما کمک خواهد کرد.
وی گفت: برای حفظ صورت زیبای این بازارچه مسئولان اجازه ورود دستفروشان به این محل را ندهند و فروشندگان نیز اجازه ندهید اجناس خود را خارج از حریم مغازه قرار دهند.
درویش امیری با اشاره به بازار بزرگ زنجان بیان کرد: بازار بزرگ زنجان که بخشی از هویت فرهنگی مردم این شهر است به حدی بی انضباطی در آن بوجود آمده که راه رفتن در آن سخت شده است.
به گزارش ایرنا، در ادامه سفر استاندار به شهرستان های ابهر و خرمدره، عملیات اجرایی میدان ورودی غربی خرمدره آغاز شد و پل عابر پیاده قلعه حسینیه و 2 واحد صنعتی فولادآلیاژی آرمان و یاسین شیمی ققنوس در خرمدره به بهره برداری رسید.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.