به گزارش خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان این نمایشگاه متعلق به آثار مهدی حیدریان، نقاشی است که به صورت تجربی و بدون داشتن استاد، شروع به خلق آثار هنری کرده است و اینک خود به عنوان مدرس در موسسات خصوصی تدریس می‌کند.

حیدریان در گفتگو با مسئول اطلاع‌رسانی این اداره کل با اشاره به افتتاحیه نمایشگاه "رد پای خورشید" گفت: نمایشگاه در روز شنبه چهارم شهریورماه افتتاح شده و تا روز پنج‌شنبه، نهم شهریور ادامه خواهد داشت.

وی این نمایشگاه را اولین تجربه خود عنوان کرده و ادامه داد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه به سبک رئال بوده و شامل پرتره اساتید، هنرمندان و چهره‌های مطرح ایرانی است.

این نقاش، تکنیک به کار رفته در این آثار را سیاه قلم، پاستل، رنگ روغن و کلاژ دانسته و افزود: حدود ٢٢ اثر در نمایشگاه به نمایش درآمده که در میان آنها، پرتره یک شهید نیز دیده می‌شود.

حیدریان تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه به صورت خصوصی بوده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در برگزاری آن مشارکت دارد.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت ٩ صبح تا ١٣ ظهر و ١٦ بعد از ظهر تا ١٩ و ٣٠ دقیقه عصر پذیرای مخاطبان بوده و بازدید برای عموم نیز آزاد است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 721642
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.