به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فرامرز نیک سرشت در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت که با حضور استاندار زنجان و معاونین استانداری، فرمانداران و برخی مدیران کل و روسای دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها باید پروژه های قابل افتتاح را در حوزه های صنعت، معدن و کشاورزی مشخص و ضعف و نارسایی های موجود را برطرف کنند.
وی تاکید کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار می رود قبل از آغاز هفته دولت، برای افتتاح پروژه ها برنامه ریزی خاصی داشته باشند و نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام کنند تا در اجرای برنامه ها مشکلی وجود نداشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: مسئولان باید با اجرای برنامه های نشاط آور، به بیان موفقیت ها و عملکرد دولت تدبیر و امید بپردازند و مردم را نسبت به اهداف دولت امیدوارتر نمایند.
نیک سرشت با تاکید بر ضرورت اعلام صادقانه برنامه ها و اهداف دولت، تصریح کرد: باید صادقانه به بیان عملکرد دولت و افتتاح پروژه ها در هفته دولت پرداخته شود، چراکه با صداقت این اقدامات در میان مردم تاثیرگذارتر و موثرتر خواهد بود و موجب می شود مردم اعتماد بیشتری به مسئولین داشته باشند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 718565
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.