غفور آقاجانلو روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در جاده فرعی روستای اوغلبیک واقع در 20 کیلومتری مسیر ارتباطی زنجان - بیجار اتفاق افتاده بود و کوچکترین اشتباه تیم رهاسازی می توانست به مرگ مرد محبوس تمام شود.
وی اظهار کرد: تیم رهاسازی پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر ایجرود پس از اطلاع از این حادثه و گرفتارآمدن فرد مصدوم در زیر تراکتور، بلافاصله با تجهیزات کامل رهاسازی و به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و پس از یک ساعت تلاش بی وقفه، جان این مرد روستایی را بیرون کشیده و به منظور اقدامات درمانی اولیه به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل می دهند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: مصدوم پس از پایان عملیات رهاسازی از سوی تیم جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل شده و مورد مداوا و درمان قرار می گیرد.
جواد مرادی افزود: تیم رهاسازی برای بیرون کشیدن سالم مرد مصدوم، تلاش بسیار محتاطانه ای کرده بودند چراکه ممکن بود با کوچکترین فشار و ضربه، صدمه بیشتری به حادثه دیده وارد شود.
وی اظهار کرد: مصدوم که از ناحیه سر و صورت آسیب دیده بود پس از اقدامات اولیه درمانی، با استفاده از آمبولانس اورژانس مرکز ایجرود به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.