موسی رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این کلاس ها در زمینه های قرآن، احکام، ورزش، کامپیوتر، زبان انگلیسی و طراحی و نقاشی برگزار می شود و دانش آموزان از آنها استقبال زیادی دارند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر همچنین تصریح کرد: ثبت نام اینترنتی برای خرید کتاب های درسی دوره ابتدایی از حدود 2هفته قبل آغاز شده است و فروش کتاب های دوره دبیرستان نیز از شنبه هفته جاری آغاز شده است و عرضه کتاب تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.
رضایی خاطرنشان کرد: کتاب های درسی دوره ابتدایی به صورت متمرکز خریداری و با نظارت مسئولان توزیع می شود ولی در مقاطع تحصیلی دیگر دانش آموزان از طریق کتاب فروشی ها اقدام به خرید کتاب درسی خود می کنند.
وی ابراز کرد: وظیفه ثبت نام برای کتاب های درسی ابتدایی بر عهده اولیاء دانش آموزان است و در مواردی که اولیاء امکان ثبت نام اینترنتی نداشته باشند کتاب ها توسط مدیر مدرسه برای دانش آموز تهیه می شود.
رضایی بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان ابهر زمینه های لازم برای اجرای پروژه مهر سال 96-97 را فراهم می کند تا فضای مدارس برای دانش آموزان پرشور و نشاط و شاداب باشد.
6085/7324
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.