منیژه ناظری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهره مندی از کارت شهروندی مزیتهای مختلفی دارد و این امکان را فراهم می کند که شهروندان هنگام تردد با وسایط نقلیه عمومی مانند تاکسی، اتوبوس و حتی استفاده از وسایل بازی در شهربازی ها نسبت به پرداخت غیر نقدی وجوه اقدام کنند.
وی، اظهار کرد: هم اکنون نصب تجهیزات و سیستم های اجرای این طرح در تعدادی از اتوبوس ها و تاکسی های شهر زنجان آغاز شده استن و این کار به تدریج گسترش خواهد یافت.
ناظری افزود: طبق برنامه ریزی ها و در مرحله اول، اجرای کارت شهروندی در حوزه خدمات شهری خواهد بود و در صورت نیاز و تمایل در دیگر دستگاه های مرتبط نیز توسعه خواهد یافت.
وی بیان کرد: تلاش می شود اجرای آزمایشی این طرح طی ماه های آینده انجام شود و در صورت موفقیت آمیز بودن آن با شتاب بیشتری خواهد یافت.
مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری زنجان ادامه داد: کارت شهروندی مورد استفاده با آخرین تکنولوژی پرداخت آف لاین بوده و در صورت استقبال شهروندان می توان از این نوع وسیله برای پرداختی های خرد برای دریافت خدمات شهری و تفریحی استفاده کرد.
ناظری افزود: طبق هماهنگی انجام شده در صورت موافقت دفاتر پیشخوان، فروشگاه ها و تعدادی از شعب بانک در سطح شهر نسبت به شارژ کارت شهروندی مبادرت خواهند کرد و عموم مردم می توانند به راحتی آن را تهیه کنند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در راستای گسترش ارائه خدمات الکترونیکی و افزایش سطح رفاه عمومی شهروندان است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.